Fullt ös medvetslös

Ja i tisdags så hängde jag med Gunnar ut på en tur med Dino. Han hade Nimros för vagn. Dino bir som vanligt väldigt pigg när det finns en vagn med i bilden. ;) 

Så Gunnar började trava halt långsamt och Dino dampade och fick ingen styshel på sig... så vi tog en galopp istället. Riktigt kul att kunna galoppera långsamt bredvid en travande häst, hihih. Sedan så sprang vi uppför backen där också tog jag galopp och försökte korta ner den.
Efter en bit så tänkte jag testa att trava lite utan stigbyglar... gick bra... hon travade men ändå ganska hetsigt =/
Sedan gick vi över vägen och red upp mot rakbanan. där tog vi en till galopp, hon tyckte det var skit kul.
Var till ridskolan idag och fick rida Wazoo, helt underbar kille att rida, vi hade cavaletti och det gick mycket bra. 

Sedan så åkte jag hem till Gunnarsstall och pysslade på Dino, hon verkade lite öm om vänstra bakbenet så jag masserade henne en stund. Verkade vara skönt! ;) Tror hon kan ha fått lite träningsverk sedan i tisdags. Blir väl mer massage sen =)
En häst med stort hjärta =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0