long time none seen

Jo det var ett tag sedan jag skrev, så nu ska jag försöka skriva lite mer :)
hm vad har hänt...?
Jag kom hem från livskraft välbehållen och resten av jullovet ägnade jag åt att spela gitarhero och har ridit Dino en hel del, och det är ju typ det bästa som finns!
Skolan började ju också, så underbart att träffa alla igen! Har saknat brudarna så oerhört mycket!
Förra fredan så bjöd jag hem dem faktiskt men det kom bara 2 men det var inte så bara =) Vi såg Twilligt och dreglade över Jacob ;) Sandra som aldrig spelat gitahero ägde mig totalt ^^ hahaha komiskt!
Den här veckan har jag ridit Dino 3 gånger :) varav en var på ridplanen. Vi tog det lugnt för att hon hade jobbat ganska mycket i veckan.
Väl på ridplanen så körde vi lite skänkelvikning och sen tog jag av sadeln för jag tänkte prova att rida barbacka... Isabell som var med rådde mig att ha kvar shabraket så att inte täckbyxorna skulle blir så dyngiga. Så jag lämnade kvar den :P Då skulle jag försöka få henne i galopp men jag drev på för lite så hon travade bara hahaha jag föll av och landade på rygg slog i huvudet lite men inget allvarligt. Hade shabraket fastlimmat mellan bena ^^ Och jag hade ju tappat tyglarna, men hon stannade och kollade på mig som om hon inte förstod vad jag skulle göra på backen ^^
Då lade jag bort shabraket och hoppade upp igen på mitt egna sätt genom att stå på en pall och lägga ena benet över ryggen på Dino och sedan dra mig upp :P Väl uppe igen blev jag lite skraj men jag tog mod till mig och fattade galopp på en volt, den här gången gick det. Hon fick springa 2 varv i volten och sen var jag nöjd =)
Sen red vi hem, belv då lite stressigt när jag skulle åka till Anton på kalas klockan 18. men Jag hann! Kalaset var sjukt kul! :P det var till och med fiskdamm!
Jaja nu kanske man ska ska ägna sig åt lite läxa så att den blir gjord... har en del nu faktiskt
Ni får ha det så bra! =)
Kramisar från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0