Lastförsök 2.0

Ikväll så hade Gunnar och Madde lagt ner rampen till lastbilen och höll på att lastträna Ghetto. Jag blev sugen på att träna Dino lite eftersom hon inte varit upp på rampen sedan februari. Då skötte hon sig jätte bra så jag trodde inte att det skulle bli några problem alls... Men inte då, jag fick kämpa ett bra tag innan hon ens var villig att sätta upp ena bakbenet på rampen. Tillslut så fick jag ju upp hela hon på rampen, så då skulle vi backa ner för att sedan gå upp igen. Sen tyckte hon att jag var för mesig när hon blev förbannad, så då skulle hon inte upp nå mer. Madde kom som en räddare i nöden och löste allt på typ 5 minuter. Min Hjälte! <3 Bestämd som bara den med Dino Och allt löste sig. Lastade på och av henne flera gånger. Tycker ändå om Dino fast än hon kan vara riktigt jävlig emot en ibland, då får man göra som Madde säger " Man måste vara Jävligare än henne! "
Min favorit häst <3 

Imorn ska jag kanske ha Dino lös i paddocken... vi får se hur det slutar!? :P
Kram och gonatt
Bea =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0