En regnig dag som denna...

Måndagen den 15 Augusti

Hej!

Cyklade till stallet idag och hängde lite med Madde, mockade med henne också. Tog sedan ut Dino ur hagen och pysslade med henne utanför stallet. Sedan visade jag Madde hur jag brukar köra NH med Dino och efter det så Skulle vi löslongera henne, men hon var inte alls med på noterna XD Hon brallade runt som en tossing och hade ingen koll på nåt och allra minst mig :P Men men hon är inte löslongerad så mkt. Tillslut efter att hon hade sprungit av sig så satte jag mig uppe på staketet och då blev jag helt plötsligt synlig för hennes ögon :P och hon kom till mig nästan direkt.


bild från i lördags =)
Drog sedan ut på en liten barbackatur som inte blev så lyckad... Hon var mest pigg och ville hitta på någonting annat men jag försökte hålla henne lugn. Red ju dock i en Grimma så det kan ju ha varit därför hon tyckte att hon skulle bestämma ;)  Men Jag blev iallafall nöjd och stolt över henne när hon kunde skritta lugnt hem utan att takta lr vilja öka alls, så det har vi tränat bra på =)
duktigare häst får och jag leta efter =)
Min fina Dinomin <3

Foto: Matilda
Var även i stallet en sväng igår men då myste vi bara och körde lite NH =)  kul kul

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: ja det var lite skrämmande.. glad att det ordnade sig :)

2011-08-16 @ 01:04:19
URL: http://konjis.blogg.se/
Postat av: ♥ fotograferande flata

Tokig häst det där, men riktigt fin! :> ♥

2011-08-19 @ 01:24:11
URL: http://fingerborg.blogg.se/
Postat av: emma

Sv: okey:) vet du om dem är bra?

Kram emma

2011-08-19 @ 01:45:32
URL: http://falleryttarnaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: hon reb beverly, hon är tyedligen väldigt feg när hon är först!



det har du fullkomligt rätt i, jag hade suttit som en pinne och glidit av av rädsla..;)

2011-08-19 @ 11:25:54
Postat av: matilda

sv: inget att be om ursäkt för, var ju inte ditt fel ;)

2011-08-19 @ 22:37:48
URL: http://konjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0