Weekend =)


Dino i galopp <3 Hur fin som helst. Bild från igår =)
foto: Matilda Sjöblom

Igår så hängde jag med Gunnar när han körde så att jag kunde få träna traven hos Dino =) Jag red alltså bakom Gunnar som körde, han fungerade som tempo mätare och stopp kloss =)
Gick super och vi körde 2 varv runt gropen. Avslutade sedan med att rida i paddocken medans Matilda fotade oss =D
Super kul med Bilder =D 
här kommer lite! Alla på mig och Dino är tagna av Matilda Sjöblom!
Dino i skritt, hon blev väldigt fin ett tag ;) Man kan se viljan i hennes ögon! 
Foto: Matilda

öm jag är lite osäker på vilken gångart men det kändes som trav...


Traven ;) Lovely!
Galoppen =)

Hon är duktigt på att böja sig! <3 Dressyrämne ;) tror detta till och med är trav =D


Efter det blev det avskrittning och lite bilder från marken =)

Matilda skulle rida Ghetto  efter det och jag tänkte fota henne. Men då frågade Madde mig om jag ville rida hennes Rambo i lite dressyr, velade en stund men sedan så tackade jag ja.
så här komma lite bilder på Matilda och Ghetto och på när jag rider Rambo =)
Foto: Madde =)
Matilda & Ghetto =)



Jag & Rambo =)



Första galoppen för dessa damer =)
Ghetto blev lite väl sur men ändå, Matilda satt kvar! beundransvärt måste jag säga!



Galopp på Rambo, trevlig och han var väldigt mjuk i alla fall i detta varv men jag föredrar Dino =)




Isabell kom förbi en sväng också så jag fotade henne lite när hon tränade galopp i paddocken =)


Och idag så hängde jag med Madde ut när hon körde Rambo så jag red bakom och försökte köra traven =) det gick bra! Efter att hon hade blivit uppvärmd så kunde jag ändå hålla ett avstånd från vagnen på ca1-3 meter (emellanåt) och hon kunde trava på bra! =) Dock tyckte hon att det var jätte drygt att trava långsamt!
Men det är bra att träna upp travmusklerna! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0