Meh!

Skrev nyss ett långt inlägg om dagen men det försvann! Surt så då får ni inget veta! 

Eller jo kanske lite.

Red Ghetto idag runt gropen och sedan lite dressyr i paddocken. Gick mycket bra!

Söt bild på Dino och jag i Skogen, jag ser lite muppig ut men ni överlever! =) 
Fotograf: Isabell =)


Red sedan Dino barbacka i paddocken gick mycket bra hon hittade travtakten! MYS 
Hon ville fortsätta trava och inte gå in i stallet ;) 

Har fått gott resultat av barbackaridningen... kanske ska rida mer barbacka? =)

Kommentarer
Postat av: mattuuuuuuuuuuuu

sv: annars hade det funnits risk att jag sov till fyra igen och det hade inte varit så najs så jag är glad att hon fick upp mig :D

2011-01-08 @ 18:12:55
URL: http://konjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0