Bara Chilla lr?

Söndag den 10 Juli

hej!

For till stallet idag för att bara chilla lite, tog och mockade alla boxarna först och borstade Dino lite sen.
Provade att få på henne på pallen jag byggde, det var inte så svårt med frambenen, men bakbenen var hon lite skeptisk till så jag höll på en stund men...
en gammal westernbild från förra året =)
Foto:Matilda =)
Då ringde pappa och berättade att det var 2 lösa hästar ute på åkern, så Madde och jag traskade iväg och fångade in dem, Madde viste vilka som ägde dem så vi ledde hem dem till sina hagar.
Sedan fortsatte jag en liten stund med pallen och Dino innan jag gick in och fick fika hos Gunnar =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag också faktiskt ;) Speciellt under sommaren, då känns den bara så... fel. Har liksom inte velat köpa nytt heller då det inte är min häst :p

Det blev den verkligen! Den kom i rätt tid ;)

2011-07-11 @ 12:02:12
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0