Dag 9 - Mitt bästa hästminne

Det är nog när Isabell och jag red borta i komnäs på planen och tränade, Då Dino tog för första gången någorlunda lugn trav :P


Tjusig trav men hon drog som .... och det var super svårt att hålla henne.
haha kan ni tänka er att det här var millan för 3 år sedan?
millan von glopp
3 år senare ;)
aja tillbaka till håästminnet.
Sedan stod Millan och Dino och myste och bara pussade på varandra <3 och Isabell och jag kunde rida lugnt och stilla knä mot knä hela vägen hem. Det var första gången jag uppfattat Dino som lugn och avslappnad, Millan verkar ha den effekten på andra hästar.
Millan och Dino  ( jag ) hihi käke mot käke :P
Måndag den 11 Juni
Träffade Matilda i stallet idag det var typ en månad sedan sist, sjukt roligt att ses igen =) Dino och jag tog en liten tur och hon var piggelin, men hemmåt kändes hon lite stel/knölig på vänster fram så jag hoppade av och gick sista biten hem och lät Gunnar kolla upp det men ingen skada lr ömhet och ingen hälta heller så vi gissar på lite stelhet/träningsvärk ifrån hoppningen. Så imorn blir det lugna puckar ;)

Kommentarer
Postat av: Sara Lundgren

SV: Tack, juste pullargrimman ska fixas! :D

2011-07-12 @ 15:05:50
URL: http://bettanlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0