Färga Dino´s svans röd

Söndagen den 24 Juli

Hej!

Idag så red vi ut med sidepull igen, skrittade först fram och sedan jobbade vi med att hon skulle jobba ner och lyfta på ryggen.
Sedan fick hon jobba i kortgalopp och sedan jobbade vi med lite trav, det gick riktigt bra så, kunde till och med rida lätt utan att hon skulle öka! Jätte bra alltså.
´trava min docka =)
den gången vi körde bb på åkern =)

Foto: Moah


Men sedan så kom Dino på att hon man krullar ihop sig så kan inte matte ta in mig lika bra... vilken plan... så då satsade hon på att göra det omöjligt för mig att styra. Tillslut avslutade vi bar med att skritta hem på på lång tygel och lugn avslappnad skritt =)
När vi kom hem så visade vi upp en siktbra skänkelvikning för Gunnar. Han tyckte det såg riktigt bra ut och Dino kändes riktigt bra =)
Efter det så blev det streching och jodopax i svansroten eftersom hon haft lite klåda. För att sedan skölja bort det hela med en varm dusch, men det blir kvar lite rött i svansroten men sånt brukar gå bort :P
Efter det så funderade jag på vad vi kunde göra eftersom hon inte skulle gå ut nå mer och jag ville inte att hon skulle stå inne och ropa.
Så jag tog med henne ut i paddocken och gjorde lite små övningar och sedan prövade jag att löshoppa henne. Höll i henne tills typ 4-5 meter innan och så släppte jag och hon hoppade, hoppade 3 ggr på den höjd vi hoppades sist och här kommer en bild från dess =) 

Dino och jag hoppar =)

Foto:Isabell

Kommentarer
Postat av: johanna sällström

va med i veckans outfit här



http://jsjumping.blogg.se/2011/july/veckans-outfit.html#comment

2011-07-25 @ 16:41:57
URL: http://jsjumping.blogg.se/
Postat av: agnes

sv: Ja, förlåt :( jag kunde inte vänta längre :(

2011-07-26 @ 11:45:02
URL: http://equiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0