Ridlektionen gick åt skogen

Torsdag den 16 Juni

Hej
Idag var det min sista ridlektion på ridskolan för jag ska ju plugga i umeå så jag hinner nog inte med ridningen där. Dino blir min fina prio ;)
Så jag har sagt upp mig men komma fortfarande vara medlem så att vi kan komma dit och träna.
Iallafall så tog jag med min fina dam till ridksolan för att träna en sista gång med gänget.
Dino var ganska spänd i början och fortsatte under hela lektionen. Det blev väldigt mycket passgång...
jobbade med bommar idag igen vilket är bra men vi hade det lite svårt med tempot och gångarterna osv.
Sedan skulle vi hoppa små sockerbitshinder, kan säga att Dino mejade ner det första hindret...XD
Så fick jobba henne i trav över det fösta hindret och sen släppa på lite, men fick även säga till när hon skulle hoppa, kanske var lite för lågt för henne.
Men tillslut fick vi lite trav och kunde ändå avsluta någorlunda, fick beröm för min sits och för mitt lugn även fast Dino försvinner upp bland molnen.
Ändå lite roligt var det att fara dit ändå. Efter att vi hade duschat så stod vi och myste i spiltan. Trötta var vi båda, och Madde pratade med mig och Dino kom med sin mule mot min axel och jag fick luta mitt huvud mot hennes nosrygg, pussade lite på hennes och bara myste, måste erkänna att jag försvann lite där, vaknade lite när Madde frågade om jag hade kunnat smälta det än ( alltså det här med att jag är delvis Dinos ägare ) såklart nej!
Kan fortfarande inte fatta det! <3
Men trots lite nederlag så ska vi fortsätta kämpa!
Ännu funkar inte bilduppladningen =( =( dsså nu får inga bilder från idag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

2011-06-18 @ 22:49:21
URL: http://s
Postat av: Sandra

Ja, iaf 3 av dem ska säljas är det tänkt :) Du kan gå in på Denices hemsida och kika runt lite. Där står även hennes mobilnummer och mejladress om du vill ta kontakt med henne. Vi har kommit överens om att hon får stå som uppfödare mm, så jag har egentligen ingenting med det att göra :) hursomhelst, hemsidan är http://theloveofananimale.weebly.com/index.html ;)

2011-06-18 @ 22:51:51
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: agnes

sv; Jo, bilder är roligare att ha egentligen! Men några filmer måste man ha också. lättare att se utvecklingen :D <3

2011-06-20 @ 18:37:22
URL: http://equiiss.blogg.se/
Postat av: Sara Lundgren

Jaha, kommentaren måste försvunnit då jag inte varit inne på länge men hittade den i arkivet! :)



Helst vill ja ju inte ta tillbaka de men jao samtidigt kan ja inte säga nej heller. :P Men ni för gärna kolla om ni får sålt det innan haha x)

2011-06-20 @ 23:11:12
URL: http://bettanlover.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0