Oväntad vändning

16 Mars

Hoppla!

Har tömkört Dino en sväng idag som jag hade planerat, blev bara lite senare eftersom Madde frågade om jag kunde hänga med ut & rida Nimros i skogen. 
Såklart hängde jag med, tog min sadel och så drog vi iväg. Vi travade en hel del, eller rättare sagt Nimros & jag travade medans Rambo & Madde körde lite olika gångarter. Spännande var det =)
Sedan när vi kom hem så fixade vi iordning dem och jag fortsatte med Dino, Madde tog sedan ut Ghetto i paddocken för att träna lite NH.
(Hade egentligen tänkt fara ut & rida henne ikväll, Ghetto alltså men hann ju icke det, men jag fick ju rida Nimros istället och hann ju tömköra Dino en stund.)

Vi gjorde dem sedan sällskap när kom och skulle tömköra. Värmde upp först och travade igång henne lite, sedan spände jag för med halsförlängare för att få henne att jobba ner i traven, Tränade efter det traven i båda varven, funkade bra men jag höll inte på så länge idag. Tog sedan av halsförlängaren och travade av henne lite, sedan skrittade vi av. tog lös tömmarna så att hon fick skritta brevid mig, tycker bättre om att ha henne vid sidan av mig än att jag ska gå bakom. Tränade samtidigt lite följa john, hon börjar bli bra på det nu =)
2 bilder som är tagna efter varandra. Tycker dom är ganska roliga med tanke på våra ben.
Såklart är det Dino & jag på bilden

Bilderna är tagna 5/3
Foto: Matilda

Sedan kände vi oss klara så vi gick in, pysslade & pussade på henne en stund för att sedan låta henne gå in till sin box.
Har haft strålande månsken hela kvällen! <3 man behövde ingen lampa ens. Mys

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frågestund på bloggen, ställ gärna ett par frågor :)

2011-03-20 @ 18:42:26
Postat av: agnes

^

I

2011-03-20 @ 18:43:15
URL: http://equiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0