Tävlingsdags för I & M

Den 21 Mars

Hoppsan hejsan

Idag så har jag varit med Isabell & Millan till ÖOR när hon tävlade i Dressyr för första gången. Fivk peppa en hel del men det gick tillslut vägen. :P
Hon var ganska nervös så det krävdes en hel del övertygelse om att hon verkligen skulle fullfölja det hela.
Hon skulle tävla i L:C eftersom det var hennes första gång. Isabell fick även ha Millan i en avskilld box eftersom hon kan vara hästilsk.
Här Kommer några bilder jag tog idag =)
Nerövs Matte men helt cool häst, Millans fläta har jag gjort :P & isabells ;)
under värmningen



Början av programet
Inte illa =)
¨
Inte illa för att vara en oskolad varmblodstravare och en oskolad ryttare! Dom har skolat sig själva. Och de gjorde vad de kunde med det de hade. Kom på en sista plats men ändå inte så långt bakom.
Väl hemma blev det bus i hagen




Så sött

Tycker dom e så söta när dom busar ^^

Efter att jag hade varit med Isabell & Millan hela dan så åkte jag till Stallet & tog in Dino en stund för att pyssla, gick ut i paddocken en stund också. Höll på i kanske en timme.
Söthästen idag =)
Finhästen <3



Tog lite bilder när vi var ute i paddocken =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0