En tur i skogen

Lördagen den 5 November


Hej!

Beslutade med tanke på tid och lust att bara fara ut och skritta Dino barbacka. Tog hackamore för att träna lite form om det kändes som så.
Hon var väldigt trevlig att rida och skötte sig bra, ibland blev hon lite pigg med det gick bra och vi lunkade mest på.
Gick i backar och bara myste =) Härligt härligt
På hemvägen så var hon jätte duktig och tog det jätte lugnt och då valde jag att vända henne och ta en sista backe uppför innan vi gick hem, då blev hon lite fundersam och speedad men väl där uppe så småtravade vi lite på halvlångtygel (5 m), Supermys och duktig tjej <3 Sen gick vi hem och där gjorde vi lite skänkelvikningar som hon gjorde helt utomordentligt bra =)
Sedan lite mys och medans jag väntade på att hon skulle torka upp (hon hade av någon anledning svettats när vi skrittade XD
Så tog jag ut Nimros och körde lite NH med honom, han var inte riktigt med idag speciellt inte när vi provade 8-volten runt hinkarna. Men men man kan inte alltid lyckas, sedan så fick dom gå ut igen vid 4 =)
Bild från i våras
Foto: Moah


Hade med mig en banan till stallet idag och Dino var väldigt intresserad så hon fick smaka en bit den gick ner :o men sen ville hon inte ha mer, däremot så gillar ju Nimros både klementin och banan ;)

Bara så ni vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0