Jag gillar verkligen att jämföra gammalt med nytt så här får ni nu min förändring XD

Det här är samma sommar som jag började Rida Dino... (20/8 2009)
HAHAHAAH kan inte annat än säga att jag var så himla dålig på att rida förrut XD LOL
Stackars Kasper =/
I år 3 år senare XD ( 26/05 2011 )
hehe gamla galoppen... jag red ju inte bra ne XD
vi ska inte ens tala om mina hälar för 3 år sedan XD
tycker faktiskt att ja rider bättre nu :P
sen jag träffade Dino så har alltng bara gått frammåt =)
både för mig med min sits, för oss som ett team och för min ridning i övrigt =)
Bilderna som är tagna för 3 år sedan är tagna av Sara
Och de bilderna som är ifrån i år är tagan av Josefin
=)

Kommentarer
Postat av: matilda

HAHAHA, minns du när vi satt och kollad eigenom alla de här gamla bilderna? :D ycker förresten också att man ser grymt stor skillnad..;)

2011-10-24 @ 20:14:45
URL: http://konjis.blogg.se/
Postat av: Josefine Gidlund

Håller med Matilda, även fast det bara är bilder så ser man en stoor skillnad! :)

2011-11-03 @ 10:25:54
URL: http://josefinegidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0