Körde & Åkte

Hej igen!





Idag så fick jag åka travvagn för första gången i mitt liv, eller rättare sagt en "dubbelvagn"
Gunnar och jag var ut och körde Ghetto i Dubbelvagnen, hon tyckte att det var jätteroligt och gick med öronen farmmåt hela tiden. Eftersom hon inte har gått med vagn på länge så for vi inte så långt och skrittade mest. Jag fick även prova på att köra. Spännande, har aldrig provat på att köra vagn förrut så det var någonting nytt.
Nu i helgen så hade jag tänkt att försöka fara ut med Ghetto och galoppera henne lite.
Förresten jag har inte berättat för er! Jag ska ta hand om hästarna i stallet i helgen, Gunnar ska åka bort så då ska Madde och jag ta hand om hästarna men det blir nog så att jag fodrar en hel del. =) Så det ska bli roligt! Vi ska även försöka röra på hästarna en hel del! =)
Gammal bild på Dino i stallet efter en svettig ridtur
Taget den 28 September 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0