Dålig uppdatering

Söndagen den 19 Augusti
 
 
Hej!
 
Isabell sov över hos mig natten till idag och jag skulle till stallet för att mocka och rida så då hörde vi efter med Madde och Isabell kunde få låna med Rambo på en sväng, Madde var så snäll och lånade ut honom :-)
Jag red barbacka och Isabell red i Maddes sadel. Vi tog 2 varv runt gropen dock typ hela tiden i skritt eftersom vi inte var så sugna på att jobba hästarna allt för svettiga. Dino blev väldigt spänd av sällskapet men det kan också vara att hon fått lite hälften grov90 och hälften grund nu på slutet... Hon blir ju piggare av grunden har jag märkt.
 
Aja det blev nån galopp för oss och lite trav men annars inge mer, Rambo fick formjobb av Isabell.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0