Insikt

Hej! 
 
Tänke lägga upp lite skillnadsbild från förra sommaren då vi var på ridskolan!
 
Analysering av gårdagens ridpass på ridskolan...
Igår kände jag att det egentligen inte gick sådär superbra med traven och allt under sjäva passet men nu har jag kommit till insikt att vi har ju kommit sjukt långt! Jag tänker bara på förra sommaren när jag hade med Dino på 2 utomhusridlektioner... Hon kunde inte trava, jag fick max några strötravsteg, och i galoppen var hon helt sjövild och hela passet sprang hon med huvudet rak upp i vädret och då hade jag ändå martingal... Eller bara i vintras då vi var inne på lektion då funkade ju ingen gångart!
Och det är juu bara nu i vår vi har jobbat fram formen och hennes rygg har funkat så vi kunnat trava. Och mot en liten bom så sprang hon ju som ett tok, igår skötte hon ju sig exemplariskt mot den bommen vi hade! Som ni kan se på bilderna nedan så har jag lite jämförelse. Det gick inte alls dåligt igår det var nog bara så att jag vet mycket väl att vi kan ännu bättre, MEN Dino har ju blivit så duktig och fin! Hon är min drömhäst och hon är den bästa som försöker och verkligen är sammarbetsvillig! 
 
2011
2012
2011
2012
2011
2012
2011
2012
Bombilder
ansatts inför bom 2011
-ll- 2012
springer mot hinder 2011
-ll- 2012
 
Det är ganska så stor skillnad på oss nu än då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0