Morgontur

Onsdagen den 8 Augusti
 
 
Hej!
 

Imorse klev jag upp halv 9 eftersom jag skulle bort mitt på dagen så ville jag hinna rida Dino innan så jag skyndade iväg till stallet, var hyfsat trött då jag bara sovit 4-4,5 h inatt. Hästarna hade inte fått frukost så jag fodrade och gjorde iordning Dino på gången medans hon mumsade på lite frukosthö. Tänkte bara skritta ut barbacka runt gropen en sväng så det gjorde absålut ingenting att hon åt innan. Så vi tog hacket och jag hoppade upp och sedan for vi ut, hon var lite spänd idag och vi kunde inte gå våran vanliga väg eftersom thailändarna hade parkerat sin bil så pass olägligt.
 
Men vi försökte skritta på långa tyglar runt hela gropen men som sagt så var Dino ganska spänd och ville springa men vi tog lite formarbete när hon stretade som mest.
 
När vi kom hem igen så tog vi några riktigt fin skänkelvikningar innan vi gick in och Dino fick resten av sitt hö.
 
Ska rida henne imorgon också har jag tänkt. Får se om det blir nån dressyrträning då eller ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0