Sent ute!

Fredagen den 30 November
 
Hej!
 
Idag stormade det så sjukt mycket men jag var ändå hemma ganska tidigt så jag pös till stallet och tänke att Dino och jag skulle iaf träna lite bara så att hon får komma ut lite. Så jag funderade länge då jag red ut barbacka tidigare i veckan så ville jag jobba dressyr idag dock med nysadeln. Så vi klädde på oss och så gick vi bara ut i hagen då det var lika hårt i backen överallt p.g.a. kylan. Så vi jobbade bara md skritten där och det gick jätte bra, halterna satt ju som ett smäck och jag behövde inte ens ta henne i munnen vissa gånger när jag gjorde halt så det var rikigt kul, dock blåste det ju jättemycket så hon var ju lite ökad men hon var ändå riktigt duktig och jobbade i form på längre tyglar, hade egentligen planerat typ 20 min ridning men det blev 40 min så det var ju inte helt fel. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0