BB igen

Söndagen den 29 Januari





Hej!



Hade planerat att fara till stallet tidigare idag men det blev lite senare än tänkt, klockan var 4 och jag hämtade in lilla Dino som galdeligen kom till mig och följde mig in, borstade upp och drog ut på en barbackatur runt gropen. Vi tog det ganska lugnt och skrittad emycket och jobbade en hel del med form men främst skritten. Vi galopperade en backe men hon är så fruktansvärt stark nu så det är lite jobbigt...
Men sen när vi skulle skritta hem så var hon superduktig! Hon taktade inte och hade inte bråttom att svänga utan jag valde en anna väg och det var inga problem, bara vi tog det lugnt och fint =)
Ha bild från förra våren när jag satt damsadel barbacka, glad tjej =D

Foto: Moah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0