Massa nytt ^^

Lördagen den 21 juli
 
Hej!

Idag så har jag och min bästa vän Isabell varit till Sundsvall och shoppat. Hehhe det blev en hel del. 
varor... bland annat dessa.
 
 
 
stigläder 145 cm
 
 
stiglädren Hööks
 
Grön grimma cob Euqeen 
 
Blå grimma cob Euqeen
 
Träns som jag blev totalt kär i! 
storlek cob
Euqeen
 
Kolla in pannbandet!
 
Och nosgrimman ^^ 
 
Och ett brunt pannband med guld och stenar
50 kr
 
 
Tyglar Full Hööks
 
Skritttäcke, regn och snö 135 Hööks
 
 
Torsdagens fynd på stadium 
 
piké
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Fin header och snyggt träns! :)

Svar: Tack så mycket, men den ska bytas ut mycket snart... lite förvirade då vi inte håller på med western. =P Tack jo jag tyckte att det var så snyggt! :P
Beatrice Sjöström

2012-07-23 @ 11:09:46
URL: http://macamonkey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0