NH för alla!

Torsdagen den 12 Juli
 
 
Hej!
Idag så var jag ut till Emma igen och hjälpte henne att lastaträna Quixtep, till en början så var hon ganska tjurig och stannade och stretade men efter en stund så var hon uppe, jag kände att på slutet så var hon verkligen lyhörd på inkallning och jag behövde inte ge så mycket vikt utan hon följde med mig in. Sedan gick vi ut och så körde Emma en vända och då blev det ännu nån vägran. Men det gick vägen då också och då var det min tur igen och då fick jag tjura med henne då men hon ble ännu mer lyhörd och följde mig in genom kroppsspråket. Så efter det så körde Emma igen och då gick det superbra, tror det tog det bara 2,5 min! Typ rekord så då var vi jätte nöjda och Emma vart glad så det kändes jättebra! Efter det så snackade vi ett bra tag innan jag drog iväg hemmåt, då hade vi håll på i kanske 2 timmar och snackade i 1 timme till, så trevligt kan man ha det! =)
Det är kul att Emma är så intresserad av nh och att hon vill köra sånt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0