Rambo muppen

Efter att jag hade ridit Dino så plockade jag fram Rambo för att fara ut med honom en sväng idag igen. Så jag sadlade upp honom med den bomlösa sadeln som Madde lånat hem och for sedan ut. Idag så var han ockås lugn men lite mer frammåt men det gjorde igenting. Vi tränade mer på formen... främst i trav men jag krävde inte det av honom hela tiden, vi fortsatte sedan med galoppintervaller, han var riktigt lugn och fin i galopperna så det var riktigt kul! Det enda som är jobbigt med onom är att han är lite skvettig men när man sitter i en bomlös så sitter man alltid kvar! Men strax innan vi skulle gå över vägen så fick han nå fel på bakdelen och gick under sig med bakdelen men jag lugnade honom snart och så gick vi över vägen utan problem idag också! =) 
 
 
Ni få en bild som jag fotade på Rambo i Hoting
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0