Testhoppa

Torsdagen den 19 Juli
 
 
Hej!
Ikväll så pratade jag ihop mig med Isabell om att rida, men jag var inställd på att hoppa i nysadeln och det var Isabell också intresserad av att göra.
Så jag fixade upp 3 hinder i olika höjder, och efter en stund så kom Isabell och Millan, vi gick ut och värmde lite vilket Dino hade behövt göra längre men det kom regn så ingen var sugen på att nöta på för evigt. Så vi började hoppa, inga rivningar och det var grymt skönt att hoppa i en rikigt sadel där man verkligen får stöd! Ja men det enda jobbiga var att Dino var superpigg och hård och i landningen få tog hon korsgalopp... störande. Men sen sa jag ne det här blir vårt sista hinder då jag inte vill pressa henn för mycket i nysadeln till en början. Och det sista hindret gick perfekt att hoppa så då blev jag nöjd och vi gav oss där och Dino fick beröm.
 
 
 Ni får en hoppbild från i Juni i år. Det här hindret hoppade vi idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0