Ingenting är omöjligt!

Söndagen den 18 Mars



Hej!




Idag så var jag inte så jätte pigg men jag åkte ändå till stallet fast lite senare än vanligt, hästarna ar ute och jag gick och plockade in Dino, hon kom till inlsäppet så fort jag närmade mig hagen.
Hon fick stå på gången medans jag borstade upp henne, hackamoret och barbacka kändes som en bra idé.
Jag hade tagit mjukisbyxor och hade tänkt rida i det, igentligen inte så smart eftersom man halkar runt på hästryggen i dem...
Vi skrittade ut och det var riktigt mysigt att bara gå och vi jobbade lite med formen och även med lite galopp och trav.
Jag är inte så sugen på att skriva något mer idag men det gick bra och jag är nöjd med ridturen.
När vi kom tillbaka till stallet så gjorde vi några skänkelvikningar innan vi gick in. Dino stod och drack innan jag täckade henne igen för att gå ut. Jag fyllde ett hönät full med hö och bar ut det samtidigt som jag hade Dino i grimskaft på andra sidan. Släppte ut och gav alla hästarna var sin hög med hö att mumsa på.
Bild från i höstast
Foto: Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0