Trix & mys

Torsdagen den 8 Mars



Hej!

Ikväll så åkte jag till stallet för att packa lite grejer inför imorn, det var inte jätte mycke som jag behövde packa ner men jag åkte ändå dit eftersom jag ville umgås lite med Dino. =)
Hon var redan inne så hon blev jätte glad när jag kom och pratade med henne. Vi jobbade med några trick och Dino verkade tycka att det var ganska gemytligt, jag borstade även upp henne ordentligt.
Efter det så tog jag fram pallen och satte mig utanför Dinos box medans hon fick ha boxdörren öppen. Jag hade all tid i världen... jag tog fram telefonen och svarade på någor sms, då sänkte Dino sitt huvud och lutade det alldeles intill mig som om hon ville tjuvkika på vad jag skrev.
Sedan så stod hon och småsov en liten bit ifrån mig men efter ett tag så kom hon med sitt stora huvud och sänkte det strax intill mitt ben i en högd som funkade utmärkt i att klia henne i pannan. Så jag satt där och kliade henne i pannan och bara myste. Sedan så flyttade hon sig i sidled så att jag inte nådde lite bra men hon halvblundade ändå.
Jag berättade för henne hur fin hon var idag och precis när jag sa hennes namn "Dino" så flyttar hon blicken rakt emot mig och våra blickar möttes, jag blev faktiskt lite tårögd.
Jag satt där i ungefär 35 minuter...
En bild som jag fotade när Matilda och jag var på planen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0