Jag känner dig!

Torsdagen den 31 Maj



Hej!
Jag tog ut Dino på en liten tur idag eftersom hennes vila inte funkar för henne.
När jag skulle hämta henne i hagen så kom hon lufsande så fort hon såg mig, Ghetto kom visserligen först med Dino körde självklart bort henne. Dino verkade ana jag hade tänkt att hon skulle få springa lite idag. Vi skrittade först och jobbade med formen lite och sedan så tog vi två galopper i backe och sedan travade vi på plan mark innan vi vände hemmåt igen och bara skrittade, det kändes riktigt bra och efter att hon hade fått jobba lite så var hon ändå ganska nöjd! Så det känns riktigt bra! Jag har även köpt nytt foder åt henne, hon ska få äta Groov 90, som ska vara mkt protein i och tydligen så ska dräktiga ston äta sånt så förhoppningsvis så ska lilla damen få lite hull, med tanke på att hon får ett kilo extra hö, äta gröninge och nytt fett foder!
Bild från sommaren 2009- den första sommaren! Det här hullet skulle hon gärna få ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0