Kanske e dags å uppdatera lite

 Tisdagen den 6 November
 
Hej!
Idag så var jag ledig så Dino och jag for ut på en tur med bomlösa sadeln rutn gropen, vi jobbade med eftergiften men dte kändes lite som att ta sig vatten över huvudet med alltihopa, Dino verkade göra sitt bästa för att motarbeta allt jag gjorde och stred till sista strid, kunde inte låt bli att bli rikigt arg på henne då hon mest bara dummade sig, i och med all bråk så slutade det med att hon var sjublöt av svett när vi kom hem trots mindre arbete runt gropen.
Hon fick stå inne i typ 2 timmar innan hon nästan hade torkat upp, bara det är ju ett tydligt tecken på att hon måste rakas!
Så snart jag får tiden ska det ske!
 
Dock var galppen helt underbar då hon galopperade så lugnt och harmoniskt i den. Aja skum häst.
 
Foto: Alexander 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0