Sweet summer memories <3

Onsdagen den 14 November
 
Hej på er!
 
Har inte ridit sedan i fredags och det blir nog inget förens kanske eventuellt fredag lr söndag, eller i värsta fall nästa vecka... Om jag ens känner för att rida då dvs.
Dino saknar mig nog men just nu denna vecka så är det superkörigt! Och har egentligen ingen större lust förens nu... Igår så kom bilderna från i somras då Moah fotade oss när vi var så snygga, jag blev så glad över hennes hälsning och de underbart vackra bilderna! Jag blev genast taggad på att börja arbeta med Dino ordentligt igen, dressyren har jag inte jobbat med nu på säkert 1,5 månad... det är kanske mera sånt som ska till för att Dino ska tycka att det är roligt. Nu när jag tänker på det så förstår jag ju att hon saknar det, hon får ju alltid beröm när vi arbetar med dressyren, så får fokusera på att ta oss dressyrjobb framöver så att hon får möjlighet att göra bra ifrån sig! Tänker nu tillbaka på den gången Isabell och jag var på ridbanan och jobbade, då gick det ju helt fantastisk bra och Dino var helt underbar att rida och ville verkligen jobba åt mig.
Och även på hur fin hon verkligen är nu när jag kikar på bilderna som Moah fotat och redigerat!
 Bilden ovan får mig att tänka på att Dino tigger om att verkligen få jobba av sig med dressyr!
 
 
Sedan så har Finaste Matilda redan fixat ordning en ny header med de nya bilderna och den blir såååå snygg! Och den kommer verkligen att liva upp, nu när jag känner mig så nere! Den kommer nog någon dag framöver! =D
 
Ni ska ju få ett smakprov nu!
Men jag sparar alla halvbra och även många bra tills senare... nu får ni några av mina favoriter
 
Saknar dig min vän <3
 
Väntar tålmodigt på att bli riden
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Arab-varning :-P
 
 
 
 
 
 
 
Yeeha!
 
 
Fina Moah har fotat alla bilderna! <3 bästa fotografen eller vad säger ni!?
 

Kommentarer
Postat av: LINNPLINN

Jösses vilka otroooligt fina bilder, Matilda är en fotografisk määästare! :D

Svar: Tackar, men det ÄR MOAH som hat fotat =) Matilda hjälper mig med designen!. =)
Beatrice Sjöström

2012-11-14 @ 23:17:20
URL: http://kufisk.blogg.se
Postat av: LINNPLINN

SV: Ja det är mycket jobbigt, speciellt när köket befinner sig en trappa ned och man måste finna sig orken att hämta den där go'a frukten som väntar i fruktskålen. Haha.
Faktiskt så har jag inte ridit på säkert ett år. Eller det ÄR ett år sedan senast, det konstaterade lillasyster. Men jag saknar det så otroligt mycket... Det kostar mig en hundring varje gång och för tillfället har jag inte så mycket till inkomst (läs mer nedan). Visserligen skulle jag kunna ta en sväng till stallet för att träffa de fina fyrbenta och Lena, men jag har bara inte kommit mig för och det är så synd...

Hörre du, Bea, småfolket är långt, långt, lååångt borta även för mig. Trots att de små fyller mina tankar betyder det inte att en graviditet precis just nu skulle passa mig. Haha. Usch. Bara tanken av att öka i vikt, och bli ännu fetare, gör mig rädd. ;)
Jag har det rätt bra, ensamt men bra. Jag bor fortfarande hemma och är fortfarande arbetslös/-sökande. Därför lever jag på Försäkringskassans bidrag och blir uppdaterad kring Arbetsförmedlingen. Det är blä och jag försöker motivera mig när jag får den där nu-måste-jag-verkligen-känslan. Så ja... Tur att jag har min Alexander, eller A, som han får heta när jag inte orkar skriva ut hela namnet...
Hur är det med dig då? :)


- Jääklar vad det blev ett långt svar... Haha... :D

Svar: Åh fy på mig! Jag har haft den här kommentaren markerad som oläst sedan jag fick den för att jag ville ge ett ordentligt svar!Synd att du har slutat med ridningen och din Solemon, tyvärr är det ju dyrare än de flesta har råd med. =( sen är ju bil och körkort ganska bra när stallet ligger längre bort. Men jag kan väl tycka att jag har tur ändå som får möjlighet att hålla på fast än utanför ridskolan.


Jo småfolket är långt borta tyvärr =( satt och räknade på det härom dan och kom fram till att det är minst 4- 5 år innan man kan börja tänka på de små fina! Jo graviditeten är visserligen skrämmande men ack så lockande! Arbetslöst kändes ju jobbigt och hemma är väl inget vi njuter av eller vad säger du?
Skönt att ha någon som driver en och vill en väl =)
Ja det är ju skitkul att min pojkvän också heter Alexander =D
Med mig är det bara bra! Lever loppan så gott det går med att sammanfoga ett liv med 100% plugg i Umeå, hästen och Alexander samt alla vänner som man ska försöka underhålla relationer. Men nu är det snart jul och då kanske man får lite vila. =) Men det är bra med mig och jag är lycklig som har min Alexander =D
Hur är det med dig Linn? =)
Beatrice Sjöström

2012-11-14 @ 23:24:43
URL: http://kufisk.blogg.se
Postat av: LINNPLINN

SV: Tur att man är vaken när man kommenterar... Haha...

2012-11-18 @ 02:39:49
URL: http://kufisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0