Dubbelpass

Torsdagen den 27 september
 
Hej!
 
Idag så blev det ett efterlängtat pass med Dino, blev med både bett och nysadeln, vi började med att jobba på åkern, men det var så blött så vi fick gå på innespår, vi jobbade med eftergiften på lite längre tyglar, hon gav mig ganska mycket form så det var riktigt kul! :-D Sedan utvecklade vi det med trav på längre tyglar och försökte få eftergiften där och det gick faktiskt rikigt bra! :-D Hon var väldigt lyhörd på min sits idag så det var riktigt roligt! Hon var som sagt riktigt fin så det var superkul! Sedan jobbade vi på volter och jobbade på en åtta och då gick hon åter igen rikigt fint, dock körde vi bara i skritt då det var nog halkigt då. Hon var väldigt stabil i formen och böjlig så jag nöjde mig ett att vi hade nött på ett tag, så sedan red vi iväg ut och travade lite och galopperade, galopperna var helt otroliga och väldigt mysiga medans traven var lite stulig men annars så gick dte ändå bra, det blev typ galoppintervaller med lite travinlägg. 
 
hittade den här sötbilden :-D Glatt ekipage i galopp!
Foto: Matilda 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0