Lite efter...

Måndagen den 21 Januari
 
Hej!
 
Idag så for jag till stallet efter jag varit till Umeå, vilket blev runt 3. Eftersom Dino hade stått ett tag och jag var otaggad 3000 på att träna henne så tänkte jag "ja vi skrittar ut lugnt och fin" men de gick helt åt skogen då Dino var allt för taggad av att gå ut. Så mycket bråk gjorde mig inte direkt mer sugen att träna så jag hoppade tillslut av och ledde henne tillbaka.
 
Då istället för att rida ner i paddocken då allt redan var ganska kajkat så tog vi av grejorna och tog på repgrimma och gick ner i paddocken och körde NH, 
Då fick Dino visa att hon visst kunde lyssna på mig. Hon följde min minsta vink och bytte varv på volt utan problem och skiljde på stanna och uppställning. Så det kändes superbra! Sedan longerade vi lite i trav innan vi gick in.
 Dock inte jätte pepp på å rida nå mer denna vecka...
Ni får en favorit i repris! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0