My mind is your mind...

Torsdagen den 10 Januari
 
Hej!
 
Idag så fortsatte jag och Dino arbetet med omskolningen, till en början gick det oerhört bra, jag red henne runt runt men vikterna och höll inte alls i tyglarna och det gick jätte bra.  Sedan kortade jag upp tyglarna och tränade på halter i det svårare varvet alltså höger men det gick oerhört bra, snarare i vänster varv gick dåligt idag konstigt nog, Sedan jobbade vi med volter med viktning och då gick vänstervarvet jättebra medans högervarvet var superjobbigt. Tänkte inte rida så mycket mer då Jag var ganska irriterad idag så Dino kände säkert av mina känslor och blev ofokuserad.  Vi avslutade med en galopp i superlånga stigbyglar men det gick bra, tog faktiskt några bilder på Dino idag som ni ska få se :-P
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

ååh finaste dino! :') ni är såå himla duktiga! :D

2013-01-10 @ 18:01:52
Postat av: Sanna

Åh va mysiga bilder! :)

Sv: hehe jasså då! :D där ser man! (: De är så fin färg på en katt (: Kram!

Svar: Tackar =D Dina är ju så fina så man blir ju lite sugen själv :P Ja verkligen! kram! =D
Beatrice Sjöström

2013-01-10 @ 18:36:56
URL: http://sanniieee.blogg.se
Postat av: Sanna

Sv: Så lite så! :D Ja jag är sugen på en liten kattunge jag! :D Men får se sedan när man flyttar hemifrån någon gång tillsammans med jimmy, då kanske det blir en liten kattunge :) Kram!

Svar: hihih :P är du? min katt är som en liten bäbis, hennes smeknamn är dessutom det, Alex kallar henne tom för det :P
Beatrice Sjöström

2013-01-10 @ 19:18:12
URL: http://sanniieee.blogg.se
Postat av: Sanna

Sv: Ja det är jag ! :D Ja det är min med ibland. haha jasså? gulligt! :) haha ja där ser man! min katt Simba är rädd för jimmy, så fort han kommer hit så springer Simba och gömmer sig. Förut gick det bra, men sedan simba naffsade lite på jimmys tå när vi låg å sov så tycker inte simba om jimmy för jimmys reflex blev ju att han sparkade iväg katten! :) hehe.. Kram

Svar: Naaaw =D min heter egentligen Ginger, gingan tycker inte om män men första gången Alex kom hem till mig (innan vi var tillsammans) så var hon så go mot honom ;) När Alex är här så brukar Gingan sova med honom, det brukar funka bra ^^ än så länge :P HAHAHA stackars Simba! :P
Beatrice Sjöström

2013-01-10 @ 20:01:21
URL: http://sanniieee.blogg.se
Postat av: Sanna

Sv: Va gulligt namn! D Men oj där ser man! en riktig djurvän där ! :D katter brukar ju känna av det ... ;) de är helt otroliga . Men oj vilken gosig katt! :) min katt brukar sova med mig, men aldrig med jimmy... som sagt simba håller sig undan så fort han är inärheten. Men simba kanske blir avundsjuk när jimmy är här också.. det vet man ju inte, men en av orsaken måste ju varit sedan när jimmy sparkade iväg honom .. hehe. Ja stackars simba, men det såg rätt roligt ut ... hehe (; Kram!

2013-01-10 @ 20:31:16
URL: http://sanniieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0