Juletid med massor att göra ^^

Hejsan hopp i juletiden, eller var det julefriden ^^

Nu har julen dragit förbi och det värsta är över. Här hemma har vi haft det jäktigt... så det har blivit lite skrivande.
Jag är MYCKET nöjd med alla julklapparna :)  både de jag fick och gav bort. Fick gitarhero world tour av storebror så nu sitter jag mest hemma och spelar. Fick också en tortyrmaskin XD nja kanske inte riktigt då men nästan... en Epilator... typ en rakapparat som rycker ut hårstråna ur hårsäckarna... det gör as ont! 

Har Träffat släkten också, härligt med familjen samlad. Och imorn blir det till att fara till livskraft, Jag åker med min storebror Jonas, så jag komma dit tidigare... dock har jag inte sån bra koll på vilka som ska åka med i bilen XD
Men Jag är taggad inför lägret, trots att jag hade hoppats på att "någon" skulle åka dit, men man kan ju inte få allt ^^
Nyss var jag ute med Mamma och Sam och skottade snö. Sam och jag hoppade sedan ner i pudersnön och busade :) kastade pinne åt honom men han hittade inte igen den.  Apropå pudersnö, jag skulle vilja åka skoter... Aja en vacker dag kanske jag gör det...
Nu sitter jag vid datorn och stickar =) det ska bli en lurv-halsduk. Sticka är så avkopplade... jag blir så avslappnad av det.
På tal om avslappnad, Jag har haft så fullt upp så att jag inte hunnit fara till Dino! =(  Jag saknar henne och känner mig så hemsk mot henne för imorn så åker jag till Umeå och blir borta tills på fredag... aja jag får rida mycket när jag komma hem... Hon kanske uppskattar lite lov hon med. =)
Madde frågade om jag ville följa med igår och se Rambo tävla... men jag var bortbjuden så det gick inge bra, tyvärr så gick det inge bra för Rambo =(
Men nu ska vi inte se det negativa i allt... Nu ska jag fortsätta sticka och försöka packa inför lägret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0