I´ll take you for a walk

Måndag den 6 Juni  ( nationaldagen )

Tjoho!
På er! Blev ingen tävlig för mig och Dino idag men det blev istället träning. Först red vi ut med Madde & Rambo, Dino skötte sig superbra i början, lugn och fin!
Vi red runt lite i gropen och fick några travsteg på Dino, men det blev mest galopp. Hade en plan på att jobba henne när vi kom hem igen. Så efter att vi varit ut så drog jag mig ner i paddocken för att träna traven, till en början gick det hyffsat. Så jag gick ner på åkern och försökte där men det var helt omöjligt, ibland kan man tro att hon e dum i huvudet som hon beter sig, fick bara pass och galopp... drygt.
Gick sedan tillbaka in i paddocken och försökte igen och till en början gick inget men tillslut så kom traven och då!
Då så travade hon fint. Fick Lasse att fota när hon var duktig och travade =)
Tyckte den här var lite kul =) Den här kurvan så blev hon lite halvdöv ;)

Fina damen travar <3


när vi väl lyckas så har hon så fina steg!

Hela tiden minst ett öra bakåt för att lyssna på mig.

Blev lite trött på slutet

Får nu se när nästa gång blir, jag tar ju studenten till veckan så det finns en hel del att göra :P

Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0