Premiära

Fredagen den 31 Augusti 
 
Hej!
 
Efter en vecka så kom jag mig äntligen iväg till stallet igen, har varit ståndaktig och hållt mig hemma för att plugga till tentan. Men idag så blev det morgontur i regnet med nyhacket och skrittäcket :-)
Borsten som jag provade var sperbra, kom åt hela manen.
Hon var lite pigg ute i skogen men blev mest bara tung... Hon verkade tycka om hacket och fick en stund en alldeles fantastisk trav som var utan dess like. Annars så galopperade vi lite också och skrittade i form. 
Täcket funkade super mot regnet och så var vi snygga också :-)
Hade tagit bilder men de kom inte fram på datorn så vi tar det en annan gång. :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0