Halva priset på hela butiken

Fredagen den 28 December
 
Hej!
 
Egentligen så skulle jag rida Dino en sväng idag men precis när jag skulle gå ut ur huset så ringde Isabell och sa att det var halva priset på allt i Karins hästshop i Härnösand. Så efter en liten stunds velande så bestämde jag mig för att följa med. Så vi begav oss klockan 11.00 så vi var i Härnösand strax efter 12. Väl där så fanns det hur mycket hästgrejor som helst, allt låg på hög typ och ALLT var på halva priset! 
 
Så först kollade jag på ett par varselridtäckbyxor med reflexer på och skoning, fanns i Medium och så nice!
 
 
Mountain Horse- När Alex såg dem så ville han ha likadanna ^^ HAHA 
 
Sedan hittade jag en buff som jag ska ha under hjälmen, det blev en turkosa ^^
 
 Sedan blev det benreflexer från Boett åt Dino, man ska ju synas när man är ute! 
 
 
Och efter det så kollade jag på skooor, då mina vinterskor är på tok för kalla och har åter igen gått sönder! :-( så det blidde ett par nya varma ridskor i brunt som jag ska ha på vintern, stålhetta också som jag aldrig haft förrut men de var rejält fodrade så det är ju toppen! :-D Tror jag betalade 350 kr för skorna ^^ VÄRT!
Samma märke som på mitt träns ^^ 
 
 
 
Det blev även ett par ridtjocksockar till skorna , man måste ju passa på när det är billigt! :-D

Brunt brunt och åter brunt....
 
Och tillslut så blev det en julklapp till Dino i form av ett schabrak, det är rosa, ha jag kan knappt tro det men det blev så med tanke på att dte kostade 120 kr och jag endast har köpt 2 nya schabrak sedan jag skaffade sadeln. Så kan jag unna mig detta. Fanns inte så mycket annat sött så det blev rosa och jag har ju en rosa jacka som jag rider i så det kan ju se lite sött ut :-P
 
 
Lutar mot att det blir detta på Söndag, vad säger ni om det? :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0