Nehepp

Torsdagen den 16 Februari


Hej!



Idag så var jag till stallet tidigt igen. Gunnar och jag hade tänkt fara ut med Ghetto & bubbelvagnen men det blev inte så eftersom skalmen var för stor och när vi skulle böja till den så gick den av... Aja så jag hoppade upp barbacka på Dino och vi gick en svöäng runt gropen. Gick ganska bra förrutom att hon var pigg och inte alls ville jobba ner... Hon var raka motsatsen till i tisdags. Aja hon fick nå psybryt när det var en gren på vägen också, kastade sig osv. men då backade jag henne enda fram till den och då var den inte farlig längre. Det var heller inte så lugnt på hemvägen så jag försökte jobba lite till men det var inte lätt idag.
Väl hemma i stallet så klädde jag snabbt på henne vintertäcket och hoppade upp och red till hagen. Släppte ut henne och gick in och mockade alla boxarna. Gunnar bjöd även på fika idag, det var trevligt =)
Bättre lycka imorn förhoppningsvis!
Lilla Dino i tisdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0