Mys i skogen

Torsdagen den 5 Juli
 
 
Hej!
 
Jag hade egentligen tänkt rida barbacka på söndag men eftersom det ska regna så fick Dino sin skrittur barbacka ikväll.
 
Bild innan jag for ut, taget med Instagram
 

Det ble bara en lugn tur ute i skog och mark ca 6 km.  Vi jobbade lite med formen men inte direkt mycket.
Vi tog också en galopp innan vi lugnt skittade hem.
 
Även detta en bild ifrån idag med instagram. 
Här vid gropen.
 

När vi kom hem till stallet så masserade jag henne och mockade 3 boxar och fyllde spån åt Dino.
 
Imorgon kommer Elin och hon ska rida Nimros och jag ska rida dressyr med Dino och förhoppningsvis få bra tips från Elin. =D Det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0