Galopptur

Torsdagen den 28 Juni
 
 
Hej!

Idag så blev det ett bomlöstpass ute i skogen, jag hade egentligen taggat för dressyr barbacka men det tar vi imorgon. Idag så var Dino lite velig, hon var superlugn i början och jättefin men sedan blev hon ett monster! Ett rikigt galoppmonster, då Maddes stigläder nu sitter på bomlösa så de var snäppet för långa, så jag kom inte upp rikigt som jag ville så vi galopperade mest. Men det gick bra det också, hon blev ganska låg och höjde ryggen men blev då lite för tung i huvudet men hon fick väl hållas, vi tog lite lugn trav uppe på gropen och innan vi red hem men i övrigt så körde vi bara galopp men hon tycker ju om att galoppera så, lite extra formjobb blev det också och skänkelvikning. 
 
Nu har mina födelsedagspresenter kommit! =D
 
Det turkosa schabraket och lindorna har kommit och jag ska försöka inviga dessa på söndag då vi ska rida i sadel! =) Det kommer att bli rikigt snyggt med brunt och turkosa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0