Björnen sover INTE!

Söndagen den 20 Maj



Hej!
Idag har jag suttit och pluggat typ non-stopp så jag tog mig en treat och drog till stallet så här på kvällskvisten... runt halv 8. Började med att mocka färdigt mina 3 återstående boxar.
Hämtade sedan in Dino och gjorde iordning henne för en liten kvällstur. När vi red ut så stötte jag på min mor som var ute och promenerade med käppar så då följdes vi bort till rakbanan och gick ner till sjön för att sedan gå hem igen. Dino blev ganska sur över att hon fick gå så fort men ibland så måste hon hållas. Hon fick dock springa lite, både i trav och i galopp, men det var i princip omöjligt att skritta hem eftersom hon var så uppe i varv... Aja eftersom hon har fått något riktigt träningspass på länge så får hon gå fjärde dagen i rad imorgon. Nu när hon vara så pass pigg och hon e vältränad så är det ju inga problem så länge man inte springer henne helt slut!

Kommentarer
Postat av: ida

sv: aaw tack så mkt^^ fortare än vad den ska i programmet eller fort för att vara marulk?:)

Hon skrev inget om att traven var för högt tempo på iaf, sedan hade jag ju kunnat samla upp honom lite till så han inte blev lika framtung men han var ganska pigg och jag "orkade inte bråka" med honom. Fick kommentaren "fint travprogam"^^

2012-05-21 @ 09:33:05
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: ida

sv: Okej, ja jag vet inte..eftersom hon inte nämnde det antar jag att det inte gick alldeles för fort iaf^^ du borde ju absolut prova iaf:)

ja jag blev så oerhört glad över att han orkade hålla galoppen genom hela momentet!

2012-05-21 @ 12:40:35
URL: http://idabn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0