La dressage!

Torsdagen den 11 Oktober

Hej! 
 
Idag så kom jag hem tidigt ifrån Umeå så jag ringde upp Isabell och hörde om hon var sugen på att fara på ridplanen och träna då det var strålande fint väder och jag kände för att ge Dino ett rejält pass.
 
 Vi red genom byn och var där ungefär vid 15.00 och så red vi först fram och Dino var så sjukt trevlig att rida, traven var klockren formen satt både i trav och skritt. Jobbade massa med traven och att samla den! Det gick hur bra som helst. Och sedan fotade vi varandra, först isabell sedan jag sedan isabell igen och sedan jag igen. Innan vi började avrunda. Vi början på fotograferingen så tog vi galopp också som vi inte hade värmt upp med än men hon var väldigt duktig på den idag. :-) Knappt hård i munnen alls oc hade god energi under hela passet.
Jag tycker att det är så grymt kul att vi har kommit så SJUKT långt sedan sist vi var på plan vilket var när Moah fotade oss barbacka! De var innan hon fick ryggen fixad!
Så här kommer dagens bilder!
Foto: Isabell Lidberg













 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tycker jätte mkt om denna bild trots att jag hade mkt höga händer men hon trivs ganska bra med det...
 
 
 
 
fiiiint :-D
 
 
Min lilla ponny! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0