Mjööö

Fredagen den 5 Oktober

Hej!

Idag är jag ledig men det är ingen bra dag, började med att jag inte kunnat sova ordentligt, sedan lite strul i stallet och då beslutade jag mig för att vi skulle ta en riktig rejäl travtur med Dino. Så det blev bomlöst och bett. Det började ganska bra med eftergiften då Dino bjöd på både form även lite trav på längre tyglar.

Sedan blev det travträning med fokus på samling och form. Gick hyfsat. Det blev en hel del bråk men ändå höll hon traven ganska bra! Efter ett varv så tog vi ett till med galopp, kortgalopp och form. Och efter det så travade vi en bit innan vi skrittade hem.
Dino var sjublöt av svett så hon fick äta klart sin frukost och torka upp innan hon fick gå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0