Glädje

Torsdagen den 20 September
 
Hej!
 

Idag så är jag väldigt glad, av en viss anledning ;-)
Så dag cyklade jag ycket glatt till stallet och fodrade samt mockade 2 boxar innan jag gjorde i ordning Dino i boxen. Det blev nysadeln och bett idag. Och så red vi på åkern eftersom det blåste och jag kände för ett dressyrpass. Så vi jobbade först i skritt och hon var så chill. Och sedan när jag kortade upp tyglarna så jag hade halvlånga så jobbade hon väldigt flitigt i mycket låg form. Det kändes rikigt bra och jag typ satt och sjöng i sadeln ^^ haha aaa Dino gör det bra som står ut med mig :-) 
 
Ni kan faktiskt få min dressyrlista om ni vill lyssna på den på spotify!
Klicka här!
 
 
Sedan arbetade vi med traven som var helt fantastisk idag! Hon  var så samlad och fin och vi provade att trava på både längre och kortare tyglar. Gick bra det också, vi jobbade på i kanske 45 min innan vi red ut en sväng ute i skogen, blev några galopper och det var ganska mysigt. Hon ville dock helst gå hem sen men vi klättrade först lite i backarna och sedan tränade jag på att stå upp i sadeln, när vi kom hem så gjorde vi några små skänkelvikningar innan vi gick in. Sedan släppte jag ut henne till de andra.
 
En bild från i början på Juni! Fy vad länge sedan det var! :-P och oj vad långt vi har kommit ändå!
Foto:Matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0