Sunday special

Söndagen den 16 September
 
Hej!
 

Idag så cyklade jag iväg till stallet mitt i dan och när jag kom dit så stod Dino i hagen och väntade på mig, jag blev så glad så jag sa till henne att hon skulle få godis så jag gik in och hämtade några äpplen åt henne som jag sedan gick ner och gav henne, då blev hon glad :-)
Sedan luffsade hon iväg och jag gick in och mockade hennes box, sedan hämtade jag henne och borstade upp henne ordentligt eftersom hon var ett lermonster.
 
Det blev hackamore och barbacka i mjukisbyxor denna söndag också, haha det är så sjukt mysigt! Dino och jag luffsade på, hon chillade som bara den till en början men sedan blev hon lite mer pigg så vi arbetade med traven vilket tog ett litet tag att ställa in henne på att jag satt barbacka i mjukisbyxor. Men tillslut så fattade hon allt och var rikigt lugn och fin. Mycket beröm och mys på henne! :-D Glad tjej och glad häst. 
 
Hittade denna gamla gosbild som Matilda fotade på oss i våras ^^ 
Såhär ser man ut om man har ont i ryggen säger Dino!
Foto: Matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0