Inge konstigt alls ^^

Söndagen den 2 September
 
Hej!

Idag så for jag och Matilda ut på en tur runt gropen, de kom hem i fredags så vi bokade in en gropen tur tillsammans.
Matilda blev lite sen så jag hann mocka alla boxarna, egentligen hade jag tänkt rida igår men jag höll på att dra på mig en förkylning så jag avstod ifrån ridningen. Så Dino var väldigt glad att se mig och kom glatt i hagen. 
Vi tog in och gjorde iordning damerna, Matilda fick låna min bomlösa då Ghettos är så fruktansvärt sto och Ghetto blir arg på Matilda när hon sitter ner i traven...
Jag tog min nysadel och hackamore, vi red runt gropen och Dinos trav var för det mesta helt ok förrutom att hon blev så sjukt tung några gånger, hon taggade även till av Ghettos sällskap då vissa stunder så studsade Dino på bakbenen och hoppade fram, speciellt när vi skulle galoppera. 
Ghetto och Matilda var väldigt chill, och uppe på gropen så travade vi runt lite och tränade lite sedan gick vi hemmåt och Dino belv så sjutk tung så vi gick in och bytte träns till bridongbettet och så gick vi ut på åkern och tränade lite trav :-) Dino blev så häääär mycket trevligare i handen! "inge konstigt alls" ^^ 
Och Matilda och Ghetto var så fina, och det var inga problem för Matilda att sitta ner i traven då Ghetto verkade mer bekväm med det i min sadel än i sin egen.
 
Så det var roligt :-D Kul att ha dem tillbaka på ett sätt :-D
 
Vi och våra fina damer <3 i Februari, sååå länge sedan det var då vi var Dampgänget.se och lite och ingenting funkade. 
 
Finns bilder från då i arkivet på februari 2012 :-) så kul att allting flyter på frammåt för oss båda :-D

 
 
 
 
 
Nå ska det bli dressyrträning i vinter så att vi blir ännu bättre! :-D Eller hur Matilda!? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0