Kaosdag

Måndagen den 10 September
 
Hej!
 

Idag så kom Nilla och skulle hänga med ut och rida, hade hört efter med Gunnar så vi fick låna Ghetto. 
Ja som sagt så var det kaos eftersom Nilla ej van med större hästar och Ghettos knöligheter så belv det pass pass på dem och Dino blev spänd eftersom Ghetto spände sig eftersom hon hade en annan ryttare, jag och Dino fick lite trav men det blev bara värre och värre, så tillslut fick jag lov att galoppera eftersom Dino också kaosade och bara ville passa, Sedan fick Nilla prova rida Dino men det gick absolut inte, Dino blev helknäpp och passade endast... Jag belv lite orolig... 
När vi kom tillbaka så fick jag bara lov att gå ner i paddocken och försöka rida igenom henne lite i alla fall i traven, tillslut gav hon med sig lite och gav mig lite ökad trav. 
 
Nu hoppas jag bara inte att hon ska vara knäpp på onsdag och inte kunna trava. Hon har inte varit såhär sedan innan hon fick ryggen fixad. 
 
INGEN kan rida dig som jag :-) och det har jag nu belägg för...

Foto: Moah
Foto: Matilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0