Titta vad jag hittade!

Tisdagen den 25 september
 
Hej! 
 
Idag blev det ingen ridining då jag vigde dagen åt plugg så ska Dino få sig ett dressyrpass imorgon när jag kommer hem ifrån Umeå. Men idag när jag vimsade runt på datorn så hittade jag en mapp i hämtarmappen där det stod bilder3 och det var typ 125 st bilder från dressyrlektionen för Camilla i somras och många av dem var typ sjukt bra och fina så det ska upp här på bloggen! :-D Som ni kanske kom ihåg så är det Matilda som har fotat!
 
 
Kolla in galoppen! Icke fyrtaktig!!!
 
 
 
 
Yberhäst! 
 
Trava i form <3
trampa på :-)
 
Ga-lopp
 
 
rygg!
Bromsa
 
Yberkortad!
Dukti häst, klapp klapp!
Glad tjej! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0