More or less

Onsdagen den 23 Januari
 
Hej!
 
Idag så blev det omskolningsarbete då jag inte änkte göra om samma misstag som i måndags. Var inte riktigt peppade idag heller men jag kände ändå att det behövdes. 
 
Så vi jobbade mestadels i vänstervarv med halterna då det varvet har varit mest problematiskt för henne att lyssna på mig. Så vi jobbade på ganska rejält och när vi riktigt hade fått igenom det så jobbade vi i höger varv också. Sen så drygade vi på lite med viktningen på volt och det gick väl hyfsat så då tänkte jag att vi skulle ge oss för denna gång så jag kortade stiglädren 2 hål (två hål längre än vad jag hade innan) och så travade vi lite och det kändes riktigt bra ändå, vi tränade på att använda förhållningar i traven också men det gick si så där... Sedan avslutade vi med galopp. Men hon har svårare för att fatta den numera... märks att hon hellre vill jobba med traven. :-)
 
travbild från i somras, saknar sommaren och längar!
Foto: Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0