På graden noll

Måndagen den 28 Januari
 
Hej på er mina vänner!
 
Idag var det en ganska jobbig dag med mycket blandade känslor, tyckte att allt var jobbigt och det kändes inge bra enda tills Isabell ringde och frågade om jag ville följa med henne ut och motionera hennes hästar. Isabell  tränar några hästar utöver sin egen. Jag tyckte att de lät väldigt roligt så jag for och vi hade världens mysigaste ridtur, lång blev den också då vi red ungefär 1,3 mil. Jag fick rida en nordis som hete Bolla så det var trevligt och Isabell hade Millan, det gick lugnt och fint och vi kunde diskutera mycket viktigt på hästryggen. Det var precis det jag behövde idag och jag blev så glad och uppiggad av turen! Det var ju även nollgradigt så det var superskönt och mot slutet av ridturen så tittade månen fram med underbart månsken! :-D

Hann ta en bild av Bolla som jag bjuder på! 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gu så söööt :D

Sv: Ja visst är han!! :D Kram!

2013-01-30 @ 17:01:29
URL: http://sanniieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0