Ridplan

Torsdagen den 3 Januari 
 
Hej!
 
Nu är det ett nytt år också hej och hå. Aja idag så kom Moah i alla fall och följde med oss till ridplanen och höll lite lektion för oss. Dino var ganska så yrshig och nervig men det gick ändå ganska hyffsat. Hon var väldigt spänd i början. Det blev fokus på voltning och mina händer som jag har en tendens att använda för mycket. Så det blev mycket tänkande för både mig och Dino. Ibland var det även lite svårt att förstå hur jag skulle göra. 
 
Så vi avslutade med lite trav innan vi gick hem igen och det gick väl ganska hyfsat men som sagt var hon väldigt yrshig och stel.
 
Bild från i höstas då Jag och Isabell var på ridplanen. 
Foto: Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0